8/4

Igår var jag varit i stan med Mikaela & Madelene. Det var jättekallt för hade bara en tunn tröja så jag köpte en grå cardigan 249kr på HM. Jag köpte min favoritmascara , Telescopic 140kr. ååh , sen köpte jag världens godaste lipbalm , coconut mango lipbalm by HM. den luktar jättegott. Jag köpte också ett par örhängen på glitter, 99kr. När vi snurrat runt i stan ett tag åt vi glass på montis, mango & äpple. Jag letade också efter svarta shorts, men hittade inga jag kunde eller ville ha. På kvällen kom Sandra & Mikaela för att 'våldgästa' mitt hus. Sen ringde vi Tobbe & hann kom. Vi var hemma hos mig & gjorde lite olika. Sen gick Sandra & Mikaela hem vid 1. Tobbe var kvar & vi typ pratade .



gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback