goes15

då var man 1år äldre, men man känner ju ingenting ? hatar när alla ska fråga hur det känns^ man känner ju inget ? Dan / natten började med att älskling var hemma hos mig vid tiden jag föddes, 00:06, thihi. sen har dagen rullat på ganska bra. blev väckt av jävla hemsk sång vid halv10 med frukost på sängen & min första present, pengar. sen kom älskling igen. jag fxade mig & telefonen ringde i 180! min favorit var min kusin på 5år som sjöng 'happy birthday' (; ialf, man säga att min släckt dissade mig totalt, antingen skulle man jobba eller var dom bortresta. men min trogna farbror med barn dök ialla fall upp, där fick jag också pengar, i love money! senare kom tobbe & mikkis <3 vi hade lite skojj på rummet.
min dag kanske låter tråkig, men har faktiskt varit toppen! sammanfattat så fick jag pengar, hoppas jag träffar resten av släckten snart (a)

image52

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback