min helg

fredag- amanda hade tjejmiddag, jag & mikkis gav henne en dildo, tacksam som hon var la hon den i min väska för hon vågade inte ha den hemma hos sig. så nu ligger den hemma hos mig, mowhahah -.-
tjejmiddagen tycker jag var väldigt lyckad, vi kollade på john tucker must die & wild hogs, vi år nån engelsk maträtt som faktiskt var god & vi var ute.
lördag- var med älskling & vi mötte sara, hanna, mikkis, tobbe & danne i fullersta. Hanna, Mikkis & jag tappade bort dom andra & en 'äcklig gubbe följde efter oss. de va fan läskigt ! dom andra tog det typ som ett skämt & gick till videobutiken. sen blev de massa kaos när vissa åkte till laura & andra va kvar. till slut var alla hos niels, där va också sandra & laura. jaha, det var som vanligt en lyckad kväll med det folket XD
söndag- hjälpte till att vårstäda lite på baksidan. sen åkt vi till stan. jag köpte cheap monday jeans, 400kr. och NY keps, 100kr. det va så mysigt att gå vid slussen & det var så varmt. ännu en lyckad dag !

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback