mitt påsklov

måndag- första dan på påsklovet så vilade & gjorde inget speciellt.
tisdag- som dom flesta dagarna framöver så vaknade jag sent, sen var jag i stan med mikkis, laura & linnea.
onsdag- vaknade sent, ägnade dan åt att kolla på ''mysteriet på Greveholm'' . mowhaha , kan inte rå för att jag tycker den är asrolig (a) hanna fyllde byxmyndig! så mikkis, sara, glim, tobbe, hanna & firade, eller typ var hemma hos glim. 
torsdag- första dan på lovet jag vaknade tidigt faktiskt, ´vid 11. jag blev upptvingad för skulle till stan med madde & malin. ganska stolt, köpte ingenting^ på kvällen hade vi filmkväll. som vanligt så var jag vid datan hela natten.
fredag- vaknade tidigt i tron om att få shoppa med mikkis, men då ska ju allting vara stängt. jag var med älskling.
lördag- första dan jagf vaknade helt frivilligt, äntligen skulle jag få shoppa! fick 1000spänn av farmor i påskpresent. jag, mikkis & madde var i stan.
söndag- va på bio med älskling, vi såg epic movie. handlingen var inte så bra, men var jätterolig !
måndag- FYLLER BYXMYNDIG!

som vanligt så lider jag av minnesförlust, så allt är förmodligen inte i rätt ordning eller så, men säg gärna till om ni har bättre minne än jag^


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback