skrivkramp

har inte skrivit på länge nu, har bara inte orkat. men ska försöka skriva lite för er som läser.
i fredags hade jag tjejmiddag. Vi åt grillad kycklingfilé, jättegott faktiskt! Sen kollade vi på 'Who's your daddy' , 'The chainsaw massacre - the beginning' & 'förortsungar'. Vi hann inte ens äta efterrätt för vi ville kolla på alla filmer^
Jag fick:
-min favorit hårspray, d:fi
-stora pärlörhängen
-halsband
-två hårband
-bodybutter
-sunsilk hårspray
-ansiksmask
-plånbok
-blomm-hårspänne
på lördagen skulle jag till calle i Danderyd, men jag hann inte. jag skulle vara med glim,mikkis,laura,yeison,hanna,sara,niels,danne & tobbe. jag,glim,mikkis,laura & yeison kom lite senare dit vi skulle så dom var typ jättelångt därifrån. så vi gjorde saker själva. tillslut mötte vi dom andra men då skulle vi redan bli hämtade av lauras farsa, vi frös röven av oss!^ sen höll vi till i lauras garage. då började det roliga; orkar inte skriva(a)
älskling sov hos mig lördag-söndag.

gästboksinlägg
Postat av: Typlaura@pea

Jag <3 din pappa kykling:D

2007-04-28 @ 14:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback