bara för jag ville vara med er längre

idag va jag hos läkarn.. mendet va bara nån som skulle snacka & typ undersöka.. blablabla.. det ända jag reagerade på vad han sa va ''tar du droger? röker du? snusar du? dricker du alkohol? tar du droger?'' haha, vad har det med mitt blodtryck eller leverfläckar att göra ? ^ imorrn ska jag tillbax för att ta massa prover, vilket kommer bli jobbigt för måste vakna 8 (!) hur fan ska det gå till har dom tänkt sig.. >.<
föresten så kommer det folk från tyskland imorgon istället. så det blev så att jag kunde gå uut !
så det blev att jag mikkis, lovina, johannes, patrik, andras & jocke träffades i centrum & sen drog vi till balle. där träffade vi lite geeeks, sen drog vi till sörskogens bp & hängde lite där. jocke skulle vara hemma kl12 så dom andra drog med samma buss som honom. det blev ett kort men roligt besök ;D
no details, men av vissa anledningar så blev kvällens slut lite bättre än hur de började :)
när jag kommit hem så ringer min homie johannes & vi snackar lite. han skulle sova på en bänk som pundare ;) han trodde att en katt va en person som kom som han skulle slå ner^. verkar det nykyert eller hur(; nej nu ska jag inte vara taskig mot honom. för han ska fakrtiskt lära mig tyska, han har tydligen vg i de medans jag har nästan ig (a) jag är såå lyckad.
men imorhon ska jag alltså gå upp tidigt. så vi hörs imorrn ! Godnatt <3

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback