fan va tråkigt man kan ha .

VARFÖR SVARAR DU PÅ DESSA FRÅGOR: för att jag kan inte sova & har inget annat för mig
BRUKAR DU KOMMA I TID:  oftast
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: cola
HAR DU BRA KONDITION: oohno ! måste verkligen tränas upp
NÄR MÅR DU BRA: när det inte finns några problem ivägen
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: igår
HUR KÄNNER DU DIG NU: trött, men kan inte sova^
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: ljusa
KAN DU LAGA MAT: nja .. inget att skryta om
VAD PLUGGAR DU: inget! det är sommarlov ffs
VAD TYCKER DU OM FÖTTER: urk
ÄR DU SMART: ofc !
BLIR DU BRA PÅ KORT: sällan
VAD HAR DU PÅ DIG:  shorts och ett linne
VAD SAKNAR DU: mitt ex .. 
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: va väl igår, anledningen va nog frågan inann.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: nej
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:  aa , <3
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN
: vatten
ÄR DU NYTTIG: försöker, men leden ändå bara till något onyttigt
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: beror på, men typ vid 3-4
VAD SKA DU GÖRA I VINTER: ska till thiland i en måånad !
PROJEKT JUST NU:  secret ;)
VAD BORDE DU GÖRA: ta bort mitt smink & sova
VAD VILL DU GÖRA NU:  gå ut !
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: nej
JAY LENO SHOW: såå tråkigt >.<
VARFÖR HÅNGLAR MAN:  varför inte ?
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: vid 10, skulle ut med hunden
VAD HAR DU FÖR SNITTBETYG? G
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? massa skit. inget just nu
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? beror på tillfället. men oftast mail
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? vet inte,
ÄR DU BISEXUELL? nej
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? ibland kajal
BRUKAR DU SMINKA DEJ? yeas,
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DIG I DITT LIV: familj & släckt. mina kompisar & glim
HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? nej ..
ÄR DU ELITISTISK? wtf är det?

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback