hur skulle jag klara mig utan er?

igår, eller inatt när jag faktiskt va lite blogg sugen, så gick det inte att gå in (?) det va ju typiskt . men ajja, igår va en händelserik dag. vaknar av att andreas skickar sms: vakna snyggingar?;) ' ahjuste, mikkis sov hos mej. vi hade porrat oss hela natten & snackat i tele XD  aja, vi gick upp & åt . jag fixade mej & sen gick vi till mikkis. hon fixade sej. sen bar det iväg till årstaberg! eller aa där skulle vi bita tåg mot kungsängen. hela resan ringer andreas & frågar vart vi är. när v kommer fram i sumpan (sundbyberg) , går vi ut på fel sida så han får hämta oss. lucky us att vi har honom (; vi mötte några kompisar till honom & sånt .. sen åkte vi hem igen. då va vi trötta! i hudd centrum ska vi köpa hallonsoda, och jag blir sugen på marabou. så det blir en hallonsoda & marabou. vi åker hem till henne. sitter lite vid datan & äter. sen lite mer data (a) vi gick ut, i hopp om att någon skulle komma. tillslut gick vi hem till lovina & håämtade ut henne. jag tror våran 'fun light - tropical red fruits' lockade henne ;) micke & nån kompis skulle komma till centrum så vi går dit & väntar i evigheter. där möter vi massa som jag inte riktigt kom ihåg. men dom dissar oss & vi drar hem igrn med bussen. där går vi runt i balle. eller ja & lovina går & mikkis typ sniglar fram. tillslut sätter vi oss i en park. där dom sjunger för mej haha :) där tillängnade jag tillochmed en hel låtrad till mitt ex. så romantisk jag är .. jaa, sen ska jag gå hem själv genmom skogen :o det hade jag verkigen inte lust med. så smsade om nån kunde ringa mig ett tag. några sek senare ringde glim & vi snackade tills jag kom hem. tack & hej leverpastejj.

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback