min vecka

har inte skrivit på hela veckan , så sammanfattar kort vad jag gjort :)
måndag- skolan börjar. det kommer nån cepecirkus till skolan. efter åker jag till stan med jocke, johannes, andreas & patrik. sen ska jag till tandläkarn, han spetsar min kind med en sax >.<
tisdag- skolan, kommer inte ihåg vad jag gjorde sen.. nån som har bättre minne & kan påminna mej? XD
onsdag- skola. åker till stan med linnea för att sälja biljetter till club sound. killen kommer inte, så vi går runt i stan istället .
torsdag- skolan, går tidigare från skolan för attfölja med att hämta min storesyster som har bott i usa i typ 2år. så är hemma nästan hela kvällen. senare på kvällen träffar jag glim av en slump och vi pratar lite
fredag- skola. åker till vällingby med johannes, andreas & några andra.på tunellbanan hem bankar en alkis på 'chaufförens' dörr. han kastar ut alkisen & kör vidare. några stationer senare är det npågra killar som ska surfa på taket. på kvällen skulle jag till danderyd med calle &hans kompisar men fick inte sa mina föräldrar sen. så jag drog till centrum, till mikkis, laura, sandra & emelie.. vi är där aknske typ en halvtimme sen skulle alla hem ^ på busshållplatsen möter vi noah & blabla . i balingsnäs möter jag en kille jag känner & två brudar, vars namn inte är värda att nämnas. blir kallad hora & blir 'slagen' .
lördag- idag ska vi ha fest för släckt & vänner för min syrra kommit hem :) sen ikväll ska jag kanske till danderyd. 
söndag- vet inte vad jag ska göra.

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback