social dag

idag har jag träffat mycket folk. i morse, eller aa vid 1, så vaknade jag av att pappas typ släckt kom till oss på lunch. jag fick en pressent, typ nått duschkitt med massagegrej, bodylotion & nått mer. efter vi ätit pappas goda kyckling så skulle dom vidare till nynäs för att ta båten till gotland. sen efter kommer min syrra, moster & kusin hem till oss efter en shoppingtur i stan. vi leker lite & anna visar stolt sina nya saker inför hennes första skolår. så jaevla söt ! när vi har kollat på shrek2 & myst så kommer hennes pappa & hämtar henne & sussie. då ringer jocke för att jag skulle komma till honom. så fixar mig & springer till bussen. vi kollade på teve & myste lite. sen kom pappa & hämtade mig. imorgon ska jag ta blodprover. skulle ju gjort det idag, men mamma kunde inte få liv i mig på morgonen ^
förresten, ta inte mina sista inlägg så seriöst, va verkligen astrött. (a) som jag är just nu. så ska sova, godnatt <3

gästboksinlägg
Postat av: Laura

jag älskar din pappas kykling !!! sandra med..

Postat av: muuckis

haha, den är lite speciell ^ (;

2007-08-10 @ 14:30:36
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback