sommar & sol

idag blev jag väckt av mina kära föräldrar som kom hem från deras lilla tripp. dom frågade om jag villa förlja med till stranden. jag ba neeeeeeej ! sensomnade jag om. ingen aning vilken tid det va, men kan tro att det va kanske vid 9-10. sen vaknade jag igen vid typ 1 . eftersom jag inte orkade göra frukost (a) så följde jag med för vi skulle äta på vägen. min syrra hade redan sluppit undan till stan så det blev jag, mamma, pappa & boy. vi åt på en thai resturang. jag tog nån kyckling med grönsaker. jag tog de mildaste eftersmjag vet hur jävla starkt det är, men nänä, ändå ska de brinna i munnen XD eller äre bara jag som är klen kanske >.< efter beachen åker vi hem, byter om & drar till kungens kurva. vi skulle köpa ny data & skärm. men dom pappa ville ha va slut. efter det skulle dom självklart handla, även där blev jag mutad med en marabou (a) det är bara att konstatera att jag gör (nästan) allt för mat, speciellt marabou^ sen har jag inte gjort mycket idag, mest vilat upp mig efter dom senaste dagarna..
idag fick jag lära mig hur man stavar 'auf wiedersehen' , av jonas :) där är fan ett bevis på att bara för jag är halvtysk & har släckt som snackar tyska, beryder inte det att jag kan det flytande. som min tyskalärare verkar tro >.<

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback