today is a wierd day

idag har jag åstakommit mycket. av en slump, så frågade jag mamma vad min riktiga morfar heter. ali (en kille som bor hos oss) reagerar på efternamnet, cedborn. det heter hans kompis. dom började prata om det & det slutade med att han ringde honom för att fråga lite. det visade sig att hans morbror heter folke, som mammas biologiska pappa. nyfikna jag, söker på eniro & det fanns bara en som hette så. mamma har aldrig velat veta av honom eller ta kontakt pga. några saker. men nu verkar hon ganska glad att hon vet vem det är nu. jag har lust att ringa honom (a) för jag hat väl också rätt att veta vem han är, även fast han aldrig kommer vara som en morfar för mig. min morfar, som dog för ca tre år sen & vi har minnen som jag aldrig komemr få ha med min riktiga. men är så glad över att fått ha honom i mitt liv :) .haha, det va vad jag åstakom med idag.  


gästboksinlägg
Postat av: Anonym

oh my god!vad läskigt :O

2007-08-06 @ 01:41:55
Postat av: Per Cedborn

Hej på dig!
Tänk vad man kan hitta på "nätet"!?
Själv heter jag också Cedborn och min farbror heter Folke. Är det så att din mormor heter Astrid?

Hälsar Per

2008-01-04 @ 15:42:41
Postat av: Crille Cedborn

Tjena Michela,en Cedborn till som anmäler sig till skaran.Jag vet inte vad jag ska säga om Folke men han har inte(tycker jag)något intresse av sina barn eller sin släkt överhuvudtaget,varför vet jag inte.
Det kanske har hänt nåt eller så har han bara tagit avstånd från oss(er)en del mäniskor gör så.Skriver mer sen el.om du vill höra av dig.H.Christer Pers bror

2008-01-07 @ 14:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback