''vi två är fan homies'' <3

just nu är jag jävligt trött, haha helt jävla sjuk natt igår asså. vet inte ens hur de börja? hm.. det va nog att jag , lovina & mikkis skulle ju till haninge. men dom kunde ju inte, så dom kom hit , HEM TILL MEJ ! hahah hade ju ff. men vi drog ialf ut. vi va i skolan ett tag. jag va ensam med6grabbs & kände mig lite loonley. så jag ringde linnea, typ 20min senare kom hon. vi va lite i skolan, sen lite överrallt^ detaljer om allt kan jag faktiskt inte berätta av säkerhetsskäl XD men aja.. vi drev runt lite. efter ett tag så va min mobil borta(!) då gick vi tillbax hela vägen & hittade den hemma. jag & linnea hade vart inne på toa innan vi gick vidare. men det va bara en av alla händelser den natten. tänker inte berätta om allt, det skulle ta år & dar. haha. tidig morgon bestämmer dom sig för att marchera mot centrum, för nattbussen gick inte^ så det bar iväg till centrum. jag, johannes & 'gud' (kommer inte ihåg vad han heterXD) gick i förväg. linnea, andreas & lillen gick i snigeltakt. sen ville dom göra nått som hette Tokyo, som visade sig vara något barnförbjuden lek. (dom gjorde den inte på mej) klockan tidigt på morgonen går jag & linnea hem & sover. & grabbsen åker hem. dude, det va faktiskt en av mina roligaste kvällar nånsin. utan detaljer har ni även fått en eftersmak av min roliga natt :)

gästboksinlägg
Postat av: Glitterk0rn

vi gick inte snigeltakt ni gick i racerfart !:O och dom gjorde faktis inte tokyo på mej heller ! :D

2007-08-12 @ 02:08:17
Postat av: micaela

haha, joo det gjorde ni ;) (h)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback