17 december , my day

började dagen med att komma försent med flit , eller min hund mådde inte bra imorse han spydde och rörde sif knappt, förrutom när linnea och emelie tydligen kom så kunde han tralla sig neråt. kanskebara är ett knep för att få extra sällskap? det måste jag nog fundera vidare på, för jag harkommit på att min hund är inte så dum som man kan tro.

när jag väl kommer till skolan är jag full förväntad att se en viss sak, enda anledningen att jag kom till skolan idag egenligen då jag är sjuk. men då är personen inte där så ... >.< började skoldagen med musik med några tråkiga lektioner som följde. lite kul på hemkunskapen där jag för en gångs skull blev sedd av läraren och fick beröm, kors i taket! vi bakade kladdkaka för vi skulle ha utvärdering.

efter gick jag, emelie, laura och linnea hem till linnea och skulle sjunga singstar men hon hitta inte skivan så vi läste gammla tidningar, snackade och hade mys. tills jasmine eller vad hon heter (lebben i busken) kom in, utan att knacka som vanligt. antagligen så fattar ni ingenting av vad jag menar nu. men det började typ förra sommaren har jag för mig. då jag , linnea och typ alice (?) tror jag va hos linnea och det kommer in en främmande brud in i linneas hus och säger nånting. säger yp att vi är bästa vänner och allt sånt. hon förföljer oss ! sen dess har hon bara kommit in i våra hus lite då och då utan att knacka, det är fan läskigt för hon kommer bara in i rummet oavsett om man skriker på henne att hon inte får komma in bara. asså hon bryr sig inte. det va inget undantag idag ; hon kom in vi säger att hon FÅR INTE GÅ IN BARA SODÄR , och hon säger att hon vill vrara bästa vänner. psykofall?

nu ka det här sjuka barnet snart sova om jag kan , inatt fick jag inte mycket sömt , får typ panik när jag inte kan andas genom näsan så aa det går inte så bra helt enkelt .


gästboksinlägg
Postat av: Laura

typ läskig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback