19 december - dagens

 image550












imorse hann jag faktiskt ta kort på dagens outfit också eftersom jag hade så lång tid på mig. bilden är dock inte den eftersom dom bilderna raderade min syster men hittade en bild från tidigare i höstas tror jag, så passar på att lägga ut dagens idag.

blå cheap monday, åhlens
svart linne, H&M
vit kofta, H&M eller JC

gästboksinlägg
Postat av: Anonym

man ser ju typ halva bh-n? :S:S

2007-12-19 @ 19:05:26
Postat av: michela

anonym : ja om du väljer att klaga på sånt så gör det, jag vet det men ska man börja klaga på sånt kan du lika gärna hålla det för dig själv

Postat av: jag hatar sånt

ORKAR INTE ATT ALLA JÄMNT SKA KLAGA PÅ ALLTING MAN GÖR KAN FOLK INTE BARA SKÖTA SIG SJÄLVA?

2007-12-20 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback