2007, årets ..

Aldrig gjort förut: älskat någon på det sättet , suck 
Nyårslöften: hålls i typ en vecka som vanligt
Död: inga jag haft nära kontakt med
Land: kan ha fel, men tror inte jag varit utomlands än iår än, så det får bli thailand
Lärdom: vilka som ställer upp oavsett vad
Framgång: vet inte vad det skulle vara?
Skada: mina knän osm förstör
Köp: laptop
Slöseri: för mycket godis
Glädje: sommaren 07
Jul: i thailand med familj
Program: Desperate H och Greys Anatomy
Önskan: bör inte nämnas , nära vänner vet
Födelsedag: förvånandsvärt lugn
Må bra: vännerna
Kändis: svårt, beror på vilken kategori. hetaste är lugnt zac efron
Saknad: inte så svårt att lista ut kanske .. ?
Människa: alla vänner , verkligen. men människa är ental, så jag säger laura.


gästboksinlägg
Postat av: Laura

hihii:P

Postat av: Laura

älsko

2007-12-20 @ 15:20:08
URL: http://www.typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback