22a december - mellanlandning i Moskva

Klockan är snart 6 här i moskva och snart 4 hemma i sverige. Har varit här sen kl 2 rysk tid och planet till bankok går halv 12, så har en del tid kvar. Internet funkar inte heller förrens vi kommer till villan vi ska bo i så skriver i word för att ha något att göra.

Det man hunnit göra här är att äta lite , gå runt i affärer och bara suttit. Är så jävla trött sov typ två timmar inatt och försökte sova på planet hit om det inte vore för en kärring som snöt sig hela tiden , inte så tyst heller. Det som fanns kvar att göra va att lyssna på mp3 , skriva lite och äta det man fick ; frukostmacka , juice , te , chokladbit och dessert va nån choklad-jordgubbs bakelse.

Om man inte vill spendera tusenlappar på fejjk saker så finns det inte mycket att göra , människorna här är bara irriterande , sura och otrevliga. Det jag letar efter är solbrillor eftersom jag glömde mina hemma. Hittade ett par söta pilot och ett par andra som jag sen såg va fejjk gucci kostade 1400 kr (?) vem köper sånt? Och tror dom verkligen man är dum , alla märkesgrejjer är i ett hörn och dom brillorna hängde bland alla leksaker. Nej , jag tycker inte om ryssland, verkligen inte. Inte nog med att alla röker överrallt här också , ingen AC finns det heller och en läsk kostar 80 spänn. Så det är en del pengar man spenderar här för att få nått i magen.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer , ska nog kolla på någon film med syrran. Vet inte vilka vi har med riktigt men vad som helst funkar just nu, har så tråkigt!

Det här inlägget kommer nog komma in i bloggen typ ett dygn efter det är skrivet men så blir det när dom inte kan ha något trådlöst internet här.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback