25e december - stranden

idag lyckades jag vakna så jag hann till stranden. vattnet är jättevarmt och jag har blivit snäppet brunare efter solandet. på stranden åt vi lunch , vet inte riktigt vad jag åt men nån kyckling i typ kokosnötmjölk , skitgott men starkt som allt annat här. när vi kom tillbaka åkte mamma och pappa till nån marknad med moppen så jag och madde badade i poolen och jacuzzin. där skulle jag försöka simma för mina knäns skull men hon höll på att larva sig så det va ingen ide att ens försöka vara seriös ^ nu ska jag kela med Bio , hunden som bor i grannhuset . ciao


gästboksinlägg
Postat av: Glitterkorn

Yore utamand igen:D

Postat av: pauline

Ååh, låter som du har en underbar jul där borta! Ta vara på det och sola åt mig med :)

2007-12-26 @ 09:22:27
URL: http://barap.blogg.se
Postat av: Glitterkorn

alla hunda ri thailand slutar på O :O
Hundarna som bodde på vårat hotell vi bodde på hette Chicko & Deo :D

2007-12-26 @ 13:55:15
URL: http://Glitterkorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback