27e december - brun brunare brunast

nu är äntligen internetet tillbaka! det va ingenting fel på nätet utan hade virus på datan, så pappa har ominstallerat datan så har typ ingenting på den nu förrutom det jag va tvungen att spara, några word dokument jag skrivit här till bloggen igår när dte inte funkade och thailand bilderna.

idag vet jag inte hur eller vem som väckte mig. har  bara bilder av att först va det madde som skrek på mig sne helt plötsligt ligger pappa på maddes säng och pratar med mig. jaha , så vaknade jag . jag va verkligen inte hungrig eller på humör för nånting , som väl ingen är när man blir väkt men vill sova vidare? klockan va bara 9 och dom åkte ändå iväg sen så vad skulle jag göra? orkade inte gå ner till stranden just då iallafall så satte mig och skrev lite på vykorten. när alla kom tillbaka gick vi till stranden , var fortfarande inte hungrig men blev tvingad att beställa något till lunch iallafall. efter lunch va vi på stranden ett bra tag. badade och solade , är faktiskt rätt så brun nu äntligen! fast pappa är ju som vanligt brunast. idag va det döda maneter som åkte upp på stranden , jag och madelene skulle självklart kolla på dom och hon ba "vad skulle du göra om den kom på dig" jag ba "den kommer inte komma upp hit" , " ska vi slå vad?" . precis då kom den jävla maneten med en våg upp på MIG , eller nuddade så jag skrek och hoppade ^ just då kommer hetingen som bor i samma område som oss hah , men so wthat.
idag kände jag för massage , men det va så många före mig så jag tog manikyr istället. hon som gjorde det va lite smått otrevlig , satt och pratade i telefon och började hålla på med annat när hon fixade naglarna. sen hade hon en kompis där också och dom kollade på en , sa något sen garvade. jaha ? brydde mig inte så mycket, tänkte bara att hit kommer jag aldrig mer igen. finns en till "salong" nere på stranden. efter stranden badade vi som vanligt i poolen och jazuzzin. en dusch och fixar sig så skulle vi efter ett tag på middag.
nu efter är jag lite trött efter en heldag på stranden men kommer inte somna för det, hela jag kokar även fast jag inte brännt mig och ACn är på.

en rolig sak som vi, eller pappa fick veta idag av Anki ,hon som säljer och hyr ut hus här , att dom ska börja bygga lägenheter ungefär lika stora som huset vi bor i men lite mindre altan , vid stranden. vi kanske kommer köpa där istället för en villa . om dom är lika stora som husen för betydligt mindre pris köper väl man det då.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback