28e december - tråk dag

här kommer en liten sammanfattning om dagen . blev som vanligt väckt imorse och åt en nyttig frukost. tog ett dopp i poolen sen åkte pappa och jag ut och snurrade lite här omkring. bland annat åkte vi till ett bygge där dom bygger lägenheter som vi kanske kommer köpa.  sen åkte vi också till dolfin villagen med lägenheter , där gick han ba in i några lägenheter fast som tur va så hade ingen flyttat in än . där kanske vi också ska köpa hus . finns en del alternativ , både lägenheter och hus. vi åkte också runt typ överrallt och kollade resturanger , stränder , hus. det värsta va att pappa fick för sig att dom små pyttevägarna bland träd va genvägar och där körde han som en jävla dåre . men det va kul förutom när brillorna höll på att åka av.
vi kom tillbaka lagom till ananasen , gud vad jag älskar det! att bo här är fan livet (a)
idga va det inte heller så värst fint väder senare på eftermiddag , eller jo det va ju varmt och så men lite moln va det så ingen lust att ligga på stranden. men gick ner iallafall för att ta kort , va faktiskt asskönt att bara gå på stranden , hoppas jag fick några bra kort, lägger ut några som vanligt.
nu kommer alla som tycker jag ska bli mörkhårig bli lite bittra maybe , för jag håller på att bli blondare. inte för det är så jätteblont men det syns redan nu så hur kommer det se ut om lite mer än tre veckor när jag kommer hem? jag vet inte om jag vill bli blond^
aja , nu har jag nästan precis ätit middag och ska ta en skön dusch och sen ansiktsmask . kollar väl på en film om vi har lust . ha det bra i vinterkylan
btw , har skickat vykorten idag så håll utkik i brevlådan om kanske en vecka om ni har gett mig adressen . 


gästboksinlägg
Postat av: Designa din blogg

Två helt dagsfärska tips ute på min blogg nu... kika in och se om du hittar något att "pimpa" din blogg med..=)

Postat av: Anonym

snygging på första bilden ;)

2007-12-28 @ 17:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback