31a december - mitt nyår

idag har jag och pappa åkt och reserverat bord på jacks resort, en av dom större och kändare resturangerna här i trakterna. har inte varit där än innan men det verkade vara ett mysigt ställe. så dit ska vi ikväll med några andra från området för nyårsfirande. skulle hellre vilja vara hemma med vänner , skulle vara så mycket roligare men man får väl göra det bästa av situationen.
idag är det fortfarande molnigt , hur länge ska det vara det egentligen? hoppas på sol imorgon , skulle göra soldansen om jag visste hur man gjorde , så gärna vill jag ha sol . har åkt moppe mest idag , fram och tillbaka till olika ställen .ska nog vila ett tag så jag orkar med natten , har inte sovit så mycket inatt.

eftersom dethär inlägget säkert är det sista inlägget för iår så ska jag sammanfatta året som varit. har varit mycket blandande känslor för min del. personer som kommit och gått . bloggandet har också ökat och blivit roligare för mig. läsare har jagg både haft mycket och lite av men tycker det har varit ungefär lika roligt ändå hela tiden.
vet inte vad jag ska säga om mitt år mer .. om man ska tänka igenom hela året så har det varit ett rätt så bra år men hoppas på ett bättre 2008.

varje år brukar jag iallafall lägga ut nyårslöften , som man ändå bara håller i nån vecka om ens det. men iår blir inget undantag.
- jag ska satsa på skolan stenhårt
- minska lite på godsakerna och öka på det nyttiga
- skaffa gymkort , träna där minst en gång i veckan
- simma en gång i veckan för knäna
- jag ska (försöka) vara gladare , inte låta saker trycka ner mig

det är vad jag kommer på just nu , kommer säkert komma upp något mer under dagen och kvällen. hoppas alla får ett jättebra nyår. här får vi 2008 6 timmar innan er så gott nytt år säger jag.


gästboksinlägg
Postat av: Alice

Åh! ska du också simma? :O
Simma med mig då, jag pallar fan aldrig för att det är så tråkigt å simma själv.. Pinsamt också.. :P
När kommer du hem? :)

2008-01-01 @ 17:41:03
Postat av: michela

haha jaa visste inte att du simmade ;)
kommer hem den 22a :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback