blandat om dagen

Som jag skrev tidigare så har jag legat efter med skolarbete och det är precis det jag tillbringat min dag med att göra, mer eller mindre. Har tagit lite pauser att gå ut med hunden en sväng, bloggat och nu senare på kvällen verkar min lilla bebis seg och äter inte. jag pratar alltså om min hund, tror han börjar bli sjuk så har tagit hand om honom lite. om han inte är bättre till imorgon åker vi till vetrenären och då ska jag med!

Har också kollat på love acually på 5an. den filmen har jag hemma och har sett den sjuttioelva gånger men den är ändå lika bra enligt mig. sånna kärleksfilmer är väldigt öevrdrivna med tänk om det skulle hända en själv. som en saga.

så imorgon är det måndag och nobeldag, elle nåbel som skolan kallar det. tycker inte det är något speciellt så kommer inte ha något speciellt. kanske leggins och nått linne, funderar på ett grönt från mango. men får se. nu när jag har en kamera igen tar jag nog ett dagens kort, som jag har fått förfrågningar på.

nu ska jag ta bort sminket , borsta tänderna och sova. börjar 8 imorgon tror jag med luciaträning. sov så gott


gästboksinlägg
Postat av: lovingnurse

Hej! vilken tv-serie gillar du bäst? :)

Postat av: michela

lovingnurse : hm , har faktiskt flera men desperate housevives och greys anatomy toppar listan :)

2007-12-09 @ 23:48:33
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback