dags för sängen

är inte speciellt trött eftersom jag sov ett antal timmar idag efter lucian. min dag har jag redan skrivit om men kan sammafatta med att det har varit förvånandsvärt kul. trodde inte det från början när vi hade massa träningar och shit. men det va faktiskt roligt, bästa luciatåget som våran skola nånsin haft enligt lärarna. men eftersom skolan är relativt ny och har haft max 4 lucia så är det inte så konstigt kanske. förtjänsten är nog viktoria, vikarien för stefan. hon är bättre på att organisera än han och är mer bestämd och tar det mer på allvar.

idag har det såklart ätits lussebullar och pepparkakor. så nu blir jag kanske snäll. men nu ska jag förflytta mig till sängen och försöka sova, har lite sovmorgon imorgon, 1 timma. sov så gott


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback