första advent

kom hem för ett tag sen. kalaset va rätt så dött, iallafall för oss yngre. gammlingarna och dom vuxna hade säkert kul höhö. jag agerade paparazi (stavning?) och tog kort på allt och alla. det av en kärring, sorry, tant som va ascool. hon va så jävla fräck i munnen hahah. det går inte att återskapa med tänk er en typ 90åring som ba "håll klaffen kärring och rör på röven" , "flytta på dig tjockis" . haha hon va fan grym. bästa ögonblicket va såklart när jag, madde, pappa och martina som kommer in sist , lite försent så alla va redan där. minen på alla som va där, speciellt mormor. naw , hon kände inte ens igen henne men blev hur glad som helst när hon väl kom ihåg. jobbigaste var nog morfars brosh som va där. dom är så lika varandra och morfar som dog för några år sen i cancer, saknar honom fortfarande så va lite jobbigt att sitta mittemot hans identiska bror.

nu måste jag fortsätta med mattepluggandet, får nog göra provet imorgon istället så... kommer gå åt pipan det vet jag men måste egentligen få VG för att behålla mitt betyg. mår inte så jättebra heller. ont som fan i huvet och magen. åt nyss en  ben&jerry, brownie , det ända jag fått i mig idag va inte så sugen på mat på kalaset ..

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback