gårdagen

jag och emelie går hem till mix och där är redan alla. kan inte säga mycket om kvällen pga vissa personer läser bloggen. aja , kan tänka mig lägga in bilder istället om jag får några av mix. nog om det , snart ska jag iväg på mormors 70års kalas, skulle egentligen varit förra helgen men hon blev sjuk så det blir idag istället. tror min storasyster kommer innanför dörren snart, mina föräldrar är och hämtar henne just nu på arlanda. för dom som inte vet så bor hon i usa och är tvungen att komma hem för det blev problem med visum och sånt. ingen i släkten vet om att hon kommer hem typ , så det kommer bli suprise på kalaset. får faktiskt se om jag ens kommer gå, mår så jävla dåligt kan inte ens röra på mig utan att magen värker sönder. men vet att mormor blir ledsen annars , vi träffas inte så ofta så.. men nu måste jag verkligen börja fixa mig . pussar


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback