hatar tidsskillnader

meningen med bloggandet från thailand va att jag skulle slå ihop två flugor i en smäll och både blogga medans jag skriver dagbok till skolan. därför är det meningen att jag ska skriva en gång per dag typ . egentligne är jag på chillsemester så borde inte ens ha datan här nu men jag kan verkligen inte sova och alla andra sover så har ingenting att göra . har legat här i 6 timmar (!) och velat säga god jul till alla men ni ligger ju 6 timmar efter så nu när jag har tröttnat på att vänta spammar alla GOD JUL istället på msn och pea. aja .. tror solen börjar gå upp , har blivit lite ljusare iallafall och hör vakterna utanför . åh vad jag vill sola och bada nu , så jag ska tvinga mig att sova nu om jag så måste slå nånting i huvudet på mig själv . nu kan jag äntligen säga det GOD JUL

image571.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback