hur har allas helg varit ?

Godmorgon , eller ska man säga goddag. Vaknade för en stund sen och har varit ute med hunden. idag måste jag ta mig i kragen och göra det sista på mitt ant arbete. skäms, har inte lämnat in den än och sist dagen imorgon. har varit så stressigt och har varit sjuk en men inget jag skyller på. så det blir dagens göra.
imorgon är det nåbeldag i skolan. vet inte än om jag ska klä upp mig som man ska. isånnafall blir det inget speciellt.

min helg har varit väldigt lugn, veckan som varit som skulle vara chill va inte alls så lugn tycker jag iallafall. så skönt att kunna vila upp sig.
Idag fick jag också en glad överraskning, jag stog på topplisan på blogg.se. inte högst upp precis men jag är glad ändå :)

image504

gästboksinlägg
Postat av: G

grattis ! :)

2007-12-09 @ 14:34:46
Postat av: J

bra, har också bara tagit det lungt :)

2007-12-09 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback