jag går i säng med min lärare

den låten ska vi sjunga på skolavslutningen till sommarn. lixom , alla 9or hittills har sjungit nån tråkig sommarlåt eller inte gjort nånting. oss kommer dom iallafall komma ihåg. alla 9or står på scen och sjunger "jag går i säng emd min lärare och lär mig ingenting .. " som egentligen stämmer in på vår klass, asså att vi inte lär oss nånting då höh.
fast jag tycker inte den svenska versionen är så värst bra, originalet som är danskt är bättre. men börjar alltig tänka på en uschig person när jag hör den så ska inte lyssna mer. men lägger ipp både svenska och danska. vilken tycker du är bäst?



gästboksinlägg
Postat av: Laura

den svenska är lungt bäst :D

Postat av: Eric

den Svenska är klart bäst ;)

2007-12-21 @ 16:55:31
Postat av: Elin

Jo jagtänker också på den där personen som du tänker på när jag hör den danska :X

2007-12-21 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback