jag hatar småbarn!

iallafapromise ll dom i min skola. fyfan, har så ont i huvudet. när vi skulle till bilden kommer det 4 eller 5 småkillar som går i kanske 2an eller 3an. dom börjar dra i emelie, alla hoppar på henne. lindas och min reaktion är såklart asgarv vem skulle inte haha. när jag ska hjälpa henne går alla på mig istället och brottar ner mig på golvet. sen dunkar dom ner mitt huvud i stengolvet några gånger (!?) sen tafsar dom överrallt på alla oss typ. asså shit , småbarn är så jävla irriterande! alla säger "men säg till dom da" , vad tror alla vi gjorde ? höhö , skulle stl dom om jag kunde men skulle inte se så bra ut maybe..  efter det hade vi idrott , innebandy. inte direkt min sport och hade ont i huvet så orkade inte ens kämpa.

juste , vi hade en svenskalektion, där vi skulle göra "alla barnen" verser. jag söög verkligen på sånna. kom på en i sista sek när vi skulle skriva upp dom. ägnad åt min älskade tvilling. alla barnen knulla utom calle för han hade ingen balle . den sög ju också , men ögonblicket jag kom på den va lite skojj. först sitter jag helt tyst och helt plötsligt halvskriker ut den, precis när min lärare står bakom . tror han blev lite besviken på min fantasi menmen , man får väl vara lite barn ibland (a)


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback