jag vill bara säga

förlåt, till mina vänner, som alltid funnits här för mig när jag tänkt på helt andra saker. kärleken förändrade mig.. ingenting i livet kan vara helt lätt och utan att tycka synd om mig själv så har inte allt varit det heller. men ett inlägg i sandras och mix blog, insåg jag att falska leenden och tomma skratt kan inte lura ens vänner. hur man än beter sig så vet dom hur man mår. på sista tiden har jag varit pain in the ass kan jag tänka mig, har inte gått en sekund efter skratt än att jag byter humör och ångesten kryper fram. det har gått ett tag nu och jag vet inte heller hur lång tid det kommer ta innan jag kommit över allting, men jag vill tacka er för ni har funnits där för mig. garanterande leenden som man möter. ni är anledningen att jag fortfarande kämpar. alla tårar ni fårr torka och tröstat mig och funnits här för mig gör er bara mer värda all kärlek.

image437

gästboksinlägg
Postat av: mandy

vi finns alltid här för dig mikis, glöm aldrig det

Postat av: Laura

du ligger här under köksbordet och sover så söt!
vill bara säga att jag kommer alltid att finnas här för dig baby! du jag vet vad du går igenom och kan inte säga att jag vet hur du känner dig för det vet jag inte men du jag ska göra allt vad jag kan för att hjälpa dig gumman! // Laura ps. läs i utkastet på din mobil...

2007-12-02 @ 02:25:20
URL: http://www.typlaura.blogg.se
Postat av: kakan

hahaha ligger under bordet? :S

2007-12-02 @ 17:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback