julavslutning

Hejsan alla glada , idag är det en bra dag, det är ju jullov nu ! började vid halv 9 med storsamling sen betygs och prisutdelningar. är inte så jättenöjd med mitt betyg har både höjjt och sänkt mig. men är däremot rätt så nöjd med mitt ANT arbete, fick VG på No delen men på SO vet man inte men tror på G nånstans.
pratade med en av lärarna idag och han sa att jag ska inte ha med några läxor till thailand , jaha det va ju bra (?) men kommer ligga sjukt mycket efter nästa termin då. så kommer ta med mig mattebok och lite sånt för att göra ändå, vet ungefär vad vi ska göra. så det blir nog bra. idag ska jag inte bara säcka ihop här hemma. måste få träffa tvilling nån dag och hoppas på idag , ikväll ska jag ut och innan dess ska jag packat nästan klart. nu ska jag återgå till mitt härliga jullov ,ciao!


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback