klonad

klockan är bara halv 5 och jag känner mig redan trött. just nu sitter det fyra killar någonstans i huddinge som leker mig på msn. vet att det är felix, callmar och axel , sen någon ludde som jag inte vet. alla 4 plus mig i en konversation får en en blick av hur dom ser mig egentligen. antagligen tycker dom jag är snuskigast i världen eftersom dom skriver bara "kom och knulla mig boys" och sånt . haha jaja det är väl kul (?)
nu vill jag bara komm ut , men vet inte omd et blir som det planderades igår? får se lite , ska komma ut iallafall

image540

gästboksinlägg
Postat av: louise

har du hårförlängningar?

2007-12-14 @ 18:15:39
Postat av: michela

louise : nej det har jag inte men skulle vilja

Postat av: Anonym

hahah KLONAD:D

2007-12-17 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback