kort dag blev lång

som sagt så hade vi bara en seriös lektion idag. började med tre slappisar ; klassråd, mentorstid och elevens val. där gör man egentligen ingenting, fast idag gjorde vi omprov i matte på elevens val. det gick bra, lite för bra eftersom hon hade skrivit ut alla formler så det va hur lätt som helst. jag som har pluggat på dom sen tisdags och tryckt in dom i huvet, allt i onödan höhö. dagens riktiga lektion va NO , där skulle vi bara svara på en enkät (stavning?) från en av praktikanterna som Janne har, om mobbning. därför fick vi sluta tidigare och hade en halvtimma kvar till lunch. egentligen slutade vi efter den lektionen men dom som skulle gjuta deras betonghus va tvugna att stanna. så jag sprang hem och hämtade mitt hus och sen till skolan igen. när vi va klara väntade vi på callmar som va sist och hade lite problem med sitt hus, så jag och emelie tog på oss labb-rockar, plastglasögon, stetoskop (vet inte vad det heter, men sån läkare har och lyssnar på hjärta och lungor) och massa labbprylar och gick runt i skolan. visst vi kanske skämde ut oss men och, vi slutar snart så vad spelar det för roll. om jag får tag på nån bild på oss lägger jag in den. vi stannade faktiskt i 3 timmar efter vi slutat , shit vad det låter mycket det känns som typ en timma när man va där.

uppdatering:
image483

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback