kort och onödig

att gå i skolan i 2timmar och 20 minuter, är det så nödvändigt ? det tycker inte jag iallafall och det är så länge vi gick idag. fick en timmes sovmorgon så började 9 och hade elevens val där vi skulle göra tankadikter eller vad det kallas. min grupp ; linnea l , amanda s , patricia , callmar , fredrik n , max och jag. den skulle innehålla dom rätta takterna, rim och ha jul tema. vi , eller linnea kom på typ hela våran den va asbra. den bästa får ett pris nästa vecka. sen fick vi fika, lussebulle, pepparkaka och julmust, mums. våran ända riktiga lektion va no men där gjorde vi en helgruppsuppgift i matte istället. 11.20 fick vi sluta men får äta i skolan om man vill. det va fiskgratäng typ så jag ska äta hemma istället. vilket jag ska göra nu .


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback