lite får man väl skryta (a)

nu jag kan verkligen inte sova, längtar allt för mycket till thailand. pappa skickade precis ett dok med massa info in byn där vi ska bo och vad som finns att göra där. det verkar så jävla mysigt. det ska vara en liten mysig by med söta små parker, vattenfall, snorkling och små affärer. snacka om att kunna koppla av. förvisso kommer vi bo i bankok i några dagar men det är ju enbart för shoppingens skull. läste en hel de om området där vi ska bo också; huset några meter från stranden, vägen till stranden är en säg med kokospalmer och en lite flod. det jag mest ser fram emot är nog att få massage några gånger i veckan, få manikyr och pedikyr då och då och bara bli ompysslad. loove it! nu ångrar jag att jag inte ville åka förut, nu längtar jag bara. bort från all stress! bild på stranden



gästboksinlägg
Postat av: Laura

din lyllo ost:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback