lördag lördag lördag

eftersom jag somnade väldigt sent inatt, typ vid 5 då jag somnade på en gång när jag la mig. så vaknade jag vid 2 och är fortfarande trött. skumt hur trött man är egentligen på helgerna, det mesta går ju åt att sova när man vill ha kul istället. iförsig så vet jag inte heller hur många timmar man ska sova per natt, har hört allt från 8-10. har ingen aning. vanligtvis sover jag 6-7-8 timmar på vardagarna. är det normalt, lite eller mycket ? har ingen aning. igår fick jag ett nytt intresse, eller något jag gillat länge, men igår lärde jag mig pappas stora kamera. så jag har gått runt i huset och tagit kort. ville ut med det regnar, vågar nästan inte riskera att den förstörs.
 
idag är det två veckor tills vi åker till thailand. vet inte längre om jag vill. när jag tänker på hur lång tid vi är borta vill jag näsan inte, kommer sakna saker här hemma..


gästboksinlägg
Postat av: Elin

ja visst gör den ååå ...kan inte sluta lyssna på den...

Postat av: Zack

Några klokisar påstår att i din åldern bör man sova mellan 8-10 timmar för att orka prestera på topp! Om de har rätt vet jag inte men skulle tro det Det kanske handlar om om hur ambitiös man är.. Usch vad det låter krånglig ;)Ska man orka måste man försöka sova, tror jag i alla fall.

Ha en trevlig lördags kväll

Tc.

2007-12-08 @ 18:45:29
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Karin

åå va härligt med thailand

2007-12-08 @ 19:31:48
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har samma problem! elr typ samma, sover jag förlänge blir jag bara tröttare än vad jag vart när jag gick och la mej ! och får huvudvärk så jag kan typ inte sova länge .. heh:P

2007-12-08 @ 19:40:38
Postat av: michela

elin : vet precis , när man väl börjat lyssna kan man inte sluta :)

zack : jaha okej , men då sover jag väl ganska lagom timmar , eller kanske inte, det högsta jag sover är det minsta man ska (a)

karin : ja verkligen :) har aldrig varit där , så extra spännande :)

anonym : känner igen det där , blir så för mig också ibland hehe , man blir bara segare .

2007-12-08 @ 20:50:09
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback