mår inte bra - kort inlägg

idag orkade jag inte gå till skolan, hade världens mensverk. kanske lite för mycket information där haha. men har haft ont i magen , huvet och känns som jag ska trilla omkull varje gång jag stått upp.
idag fick pappa mejl från min mattelärare, där det stog att jag fick omprov i geometriprovet jag gjorde igår. jag orkar verkligen inte, kan inte säga att jag hade råpluggat direkt och va på topphumör, but i tried. kan inte heller säga att våran extramattelärare som är meningen att hjälpa hjälper heller. hon är mest äcklig och ger en svaren. jag vill ha jullov ! fick också ett mejl ifrån min engelskalärare, fick VG på min bokrecension. gud jag suger verkligen på grammatik!
ikväll kommer ugly betty och DH , dont miss it , det kommer inte jag.

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback