massa babbel

nu vet jag inte vad jag ska göra . har packat klart tror jag, har typ inte med mig nånting (!) pappa tvingade mig att packa ut massa eftersom han vet hur jag shoppar och hur mycket övervikt jag brukar få ^ så jag har med mig vad jag behöver för tillfället. skulle vilja ha med mig hela garderoben.
har också raggat adresser till alla som skulle ha vykort , blev många tillslut , runt 25 st kommer få skrivkramp! om någon kommer på att dom vill ha skriv adress på pea , muuckis@ . har också kollat om någon skulle ha något köpt. än så länge är det yeison som ska ha en stone island tröjja och amanda som jag tror skulle ha chanel örhängen. ja .. vet inte vad jag ska skriva mer just nu. kommer nog vara uppe hela natten om jag inte sover nån timma , åker hemmifrån vid 7 imorrn bitti. nu ska jag fortsätta lägga in låtar på mp3n och lite sånt . tjohej sålänge


gästboksinlägg
Postat av: Laura

han inte komma över och säga hej då så jag gör det nu!! HEJ DÅ ÄLSKO!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback