nytt igen

så iår fixade jag bara lite med bakrunden och headern. bilderna är jättegammla, från i våras om jag inte minns fel. ville ha likadana bilder som var från samma tillfälle och var på pappas data så hade bara dom. inte dom bästa bilderna så kommer göra om dom snart. så länge får ni plågas lite av hemska bilder ..


gästboksinlägg
Postat av: Anonym

finfint jue :)

2007-12-12 @ 17:07:10
Postat av: anonyym

Påminner om jennifewr's blogg faktiskt, med headern

2007-12-12 @ 23:28:51
Postat av: michela

anonym : det vet jag ingenting om faktiskt , men som sagt så är den bara tillfällig efetersom jag bara hade dom bilderna tillgängliga .

Postat av: JENNIFER

påminner det om min blogg? jasså okejs. nja inte precis men lite kanske :)

2007-12-13 @ 22:57:54
URL: http://jennifewr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback