sankta lucia lalal

som sagt så skulle vi samlas klockan 7 i skolan imorse. så jag vaknade vid kvart i sex ungefär och fick frukost på sängen av mamma, sen fixade jag smink , hår och kläder. vi fick inte ha hårspray eller parfym eftersom det är brandrisk, men mitt hår fungerar inte utan hårspray så va tvungen att ha i lite. men ingen olycka skedd så gjorde ingenting.

när vi kom till skolan bytte alla om , sjöng upp i idrottssalen och repeterade en gång. när vi övade kände jag mig svimfärdig (har väldigr lätt för att svimma)så jag, linnea l och nikita gick till matsalen och fick macka och juice av mona. när det va dags ställde vi upp och gick in. enligt mig va det väldigt fint att komma ifrån olika ställen och sen gå in samtidigt. själva 'uppträdandet' gick rätt så bra tror jag, lite lek hos killarna men det är inget ovanligt. om dom inte gjort de skulle man inte tro att de va dom ens. fick 4ornas låt på huvudet; long time ago in betlehem .. lalalala nånting

när de va klart bytte vi om, fick massa beröm av lärare och föräldrar och sen fikade vi. sen hjälpte vi till att städa idrottssalen från smulor och stearin. efter det fick vi sluta ! gud vad skönt. 7-halv 10, en helt tid tycker jag (a)
när jag kom hem somnade jag nästan precis och vaknade för en timme sen ungefär.  bilder från idag kommer senare


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback