sega helger är så tråkigt

image499inlägget innan är några av bilderna jag har tagit idag. amatör så det skriker om det men man kan inte vara bäst på allting. klockan börjar bli 2 och ska snart sova tror jag. kanske går ner till mamma och martina och kollar vad dom ser för film, typ hela min familj är nattugglor som är uppe halva nätterna. kanske där jag fått de ifrån ?
idag har jag annars inte gjort så mycket, va lite sugen att gå ut på dagen men blir så seg på helgerna av någon anledning så jag ville sen bara stanna inne och chilla. va nån film på 3an som va lite sick, ganska lik saw tyckte jag på vissa delar. kommer fakriskt inte ihåg vad den hette..

måste bara få in att jag blir så jävla irriterad på folk som gör en fejjk pea och hackar ner på folk. någon som leker turre och håller på just nu, asså har dom inget liv eller?
menmen , alla är vi olika^ aja , sov så gott alla som redan sover och ska sova


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback