sjukling

så var man där igen, förkyld och ont i halsen. ville gå idag men fick inte för vi skulle kolla halsen att det inte va något som smittar eller så. men det är det inte, så jag måste gå imorgon vare sig om jag mår bra eller inte. hantverken är det viktigaste just nu för mig efetsrom jag missat en del och kommer missa när jag är i thailand. så jag går imorgon men är hemma idag såjag kanske blir lite friskare. ska snart ta ännu en kopp te och hör mamma där nere pressa fler apelsiner, ska tydligen vara bra med nypressad apelsinjuice när man är förkyld. det är gott så jag klagar inte.
lillasyrran är också hemma, varför vet jag inte sjuk är hon iallafall inte vad jag ser menmen, kul med lite sällskap är det ju alltid. pappa är ute med hunden på lång lång prommenad som han brukar vid den här tiden och mamma ska snart iväg till jobbet. eller just ja, hon ska inte till jobbet idag för hon ramlade på isen igår eller något så hon va tvungen att åka till akuten för hon kunde inte gå. gå hon är hemma pga sina knän. så jag kommer inte vara ensam ändå.
man kan ju undra varför jag sitter vid datan när jag är sjuk, inte något jag brukar göra när jag inte mår bra iallafall. men såg att mix va inne på msn, hon är ju i thailand så var ju tvungen (: passade på att skriva ett inlägg då också. men nu ska jag faktiskt gå och kolla vilken film min syster kollar på . hoppas ni får en bra dag


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback