snart så ..

klarpackad och nyduschad , klockan börjar närma sig 2 ska upp om typ 4 timmar och funderar om det är nån mening med att somna ens. grejjen är den att jag kan aldrig somna på flygplan. jag ska alltid vara vaken och göra saker, så får se hur mycket sömn man får.
vet inte om det här är sista inlägget i sverige eller om jag skriver lite av uttråkning på arlanda på tidiga morgonen och kanske sen i moskva. ja men det ordnar sig.
det sista jag måste göra nu innan jag kanske kan somna är att lägga in allanya låtar på mp3n , laptopen dampade så jag kunde inte förut.
om det är sista inlägget från sverige så hörs vi bloggen , om inte i moskva så hörs vi i ban han yang eller vad staden nu heter. ciaao , måste nog lära mig hur man säga hejdå på thailänska . någon som kan ?


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback