städa städa städa

för första gången på typ hela terminen åt jag imorse frukost, verkligen hann det och sminkade mig i lugn och ro. hade all tid i världen kändes det som. när den va typ kvart i 8 smsade jag emelie om dom hade gått och hon säger att vi börjar 9. eftersom jag va sjuk igår visste jag inte att vi fick sovmorgon så jag va klar en timme innan vi skulle gå typ. vad skulle man göra då? så jag gick ut med hunden en lång stund och sen bar det iväg till skolan.

enda anledningen att jag gick idag va egentligen hantverken. men då ska vi städa hela hantverken på den lektionen (?) det kunde ju 8orna som va innan oss lila gott göra för vi behöver våra lektioner mer än dom faktiskt. dom har inga nationella prov , slutbetyg nästa termin eller bal som våra klänningar ska vara till. städa är det enda vi gjort idag. och så var det ju såklart julbord med julmust. inte så värst gott och julmusten smakade knas.
det roligaste idag va fan att emelie och sandra tog två julmustflaskor fast man bara får ta en.det vainte det roliga om ni undra. det roliga va att dom slickar på kanterna och i flaskan för att ingen lärare ska ta dom. men så kommer en lärare och säger att dom tagit två för mycket så tar han dom och ställer tillbaka. hahaha stackars den som fick dom sen. hoppas det va nått äckligt litet småbarn .

nu ska jag och syster iväg till centrum och kanske stan för att köpa lite till thailand, bland annat en tomteluva som jag också ska ha imorgon.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback