städdag

idag har jag bara städat och städat. blev väckt vid 11 och nästan hela tiden sen dess har jag städat. mamma tyckte vi skulle ha storstädning innan thailand så det är rent och fräscht. jag grovstädade i mitt rum , möblerade om och sen mer städ. har också hjälpt till lite med småsaker överrallt i huset.

nu är jag bara så jättetrött , skriver jättestelt och vill typ bara sova. skulle ut ikväll men vet inte om jag orkar längre faktiskt .. annars gåre pirates of the carrabean 1 och shreck 2 på teve, så kanske något jag kollar på får se.

btw , idag åkte en liten tös vid namn mikaela till thailand och kommer hem om två veckor. då menar jag inte mig själv utan min älskling. eftersom jag åker nästa vecka kommer vi inte ses förrens om en månad och en vecka, för lång tid ! kommer sakna dig <3


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback