svårt att inte älska

julgodis, julklappar, mysig stämning , och allt som tillhör julen kommer jag faktiskt sakna. det har jag gått och tänkt på hela dagen och kan inte släppa. visst så kommer jag förhoppningsvis fåre bra på andra sidan jordklotet men ändå. julen ska vara vit och mys , inte 35plus och ligga på stranden. men jag klagar inte (a) kommer hem som en pepparkaka, så lite juligt kanske man får höhö , not . vart man än går finns det julpynt i och på husen, jag blir alltid på så glatt humör av någon anledning. julen är min favorithelg helt klart, som ni kanske märker hihi . det dåliga är att mamma inte tycker vi ska ha julpynt iår eftersom vi kommer vara borta så länge , dom tycker det är onödigt. men nej det är det ju inte , vi är ju hemma än så länge juuu. så jag har gjort lite. vad tycker ni om julen och vad är det bästa med den ?  


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback