utmanad

har blivit utmanad av linnea att skriva hur jag brukar fira jul.
jag brukar fira jul tillsammans med min familj och släkt på mammas sida. vi brukar turas om att "hålla" i det hemma hos sig. helgen innan har vi julbakat så det blir hembakat och hemmagjord mat. självklart kommer tomten och ger julklappar till alla snälla.
i år vet jag inte riktigt hur vi firar julen och om vi ens kommer göra något speciellt , vi åkte ju hit för att mamma ville slippa julen. vad jag vet kommer vi vara på stranden , få massage , sola och bada . något juligt vet jag inte förutom min fina tomteluva (a)
eftersom jag är skittrött just nu , klockan är väl halv 3 nånting , så utmanar jag ingen speciell utan alla som vill bli det får jättegärna skriva hur eran jul firas :) god jul på er !


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback