vad hände med min kväll

början av kvällen, vid 5 åkte jag , pappa , madelene och boy till farmor där vi först åt middag, köttfärsås och spagetti a lá starkt. sen blev det som vanligt hos farmor och säkert alla andra gammlingar eller vad man ska säga, fika. massa gott, det mesta tyskt då såklart, i början hade jag svårt för tyskt godis men nu tycker jag mycket är gott faktiskt. när vi fikade kom min faster maria och hennes kille martin dit och vi fick julklappar från dom. det va ett halsband och armband från Siv Määttä. jättefina. halsbandet är i silver med rosa stora och små pärlor, armbandet är i typ renskin med silver saker och rosa pärlor på.
av farmor fick jag 250 euro, typ 2500 spänn, som ska med till thailand. nu har jag drygt 4000 kr (=20 000bath). så det kommer bli mycket shopping minsan.
när vi skulle åka lämnade vi boy där eftersom där ska han bo när vi åker till thailand. kommer sakna honom jättemycket. vem ska nu värma min säng?

när vi kom hem skulle jag till solfagra med bla linnea och patricia, men vet inte vad som hände riktigt? jag va tvungen att åka en liten sväng till stan för att växla pengar. sen skulle jag då till dom men då ska mina föräldrar krångla lite och åka på en "sightsing" , först till donken sen till biltvätten. nu vet jag inte om det är någon ide att ens pallra mig ditåt , klockan är ju över 10, hela kvällen borta typ. wey , det blev mycket till min sista chans till utekväll med kompisarna på typ en månad. ska försöka komma ut imorgon men ska upp vid 6 på lördag så vettefan asså..


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback