vann rätt person idol ?

Maries röst är grymt bra. Men Amanda kör sin stil och helt utan att vara som någon annan. Marie kan vara vem som helst i mängden. Som ni märker tyvker jag inte rätt person vann. Men jag tror inte det va sista gången vi såg Amanda precis, hon har 'det' som folk gillar. Marie vann med 1,3% . Tycker ni rätt person vann?

Just nu sitter min syrra och hennes kompis och typ gråter, hahah, dom tar verkligen Maries vinst på allvar, alltså så hatar dom henne. stackarna XD

Ikväll har det blivit många inlägg om Idol men så blire när det är final höhö. på pauserna har jag haft lite kul med pappas kamera, älskar att ta kort. även fast jag inte är proffs precis så är det väldigt kul. skulle kunna leva på det om jag va bra nog (a) lägger in bilderna i ett nytt inlägg när alla har laddas in.


gästboksinlägg
Postat av: E

Ja tyckte att AMANDA skulle vinna! ;)

2007-12-08 @ 11:24:50
Postat av: Anonym

jag tycker nog också amanda skulle vunnit, hon var så ball ! men det kanskeär bra att hon kom tvåa .. det harju inte direkt gått så bra för vinnarna

2007-12-08 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback