vilka drömmar går i kras härnäst

nu har det hunnit bli den 1a december helt plötsligt, 21 dagar kvar tills jag åker (a) så tror jag ska försöka sova nu. har varit en ganska jobbig dag med mycket som hänt,helst ingenting jag går in på. men insåg mycket idag.. när saker och ting går åt helvete inser man vilka som verkligen finns där för en. ska bara prata klart med tvilling så ska jag gå och göra mig iordning. kan passa på att skriva att min storasyster från usa, kommer hem på söndag. sa hon idag när hon ringde, det va ett snabbt beslut men det va massa saker som strulade så hon kommer hem lagom till mormors 70års kalas på söndag. kommer bli kul för ingen vet att hon kommer så alla, speciellt mormor kommer bli så glada över att se henne. vet att hon har saknat martina mycket..
menmen , nu ska jag sova så det blir lördag, en dag med brudarna. kommer bli hur lyckat som helst. godnatt

image438

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback